marți, 10 noiembrie 2009

Prea multa cearta, mosule...

EU VOTEZ BASESCU!
Este un mesaj pentru securistii ce ma urmaresc, pe mine si pe tine, ca si pe toti ceilalti din Romania, sa vada cine iese domle la vot:)
What the fuck...Cu toate isteria asta ca domle, Base e de kkt, fiv-ar natia.., "ca noi nu ne certam", "ca noi vrem bun simt", "ca noi suntem democrati", "ca noi traim in kkt si ne ajunge".
Pe draq... Unu n-am vazut sa iesiti in fata si sa curatati aleea din fata casei, unu n-am vazut sa ia atitudine CIVILIZATA. Toti comentati pe la cafele, pe la susanele, ca va place, ba ca nu va place, situatia de kkt pe care toti o recunoasteti, da nu va pute la nas niciunuia incat sa ia ATITUDINE SOCIALA.
Statistica arata ca Romania, tara de adolescenti care se cred batrani, da n-au trait cu adevarat greu, in toata existenta neamului lor, pentru ca in tara asta pamantu e pamant bun si nu stanca siciliana, domle nu mai voteaza pt ca are painea asigurata, si rata de vot o sa fie numa de 20% din populatie, ca le este INDIFERENT!
Fuck all! ca-mi vine sa ma mut. Numa asa se scapa de ciuma romaneasca, tara plina de vaicatori, de brainwashedtzi si de pupincuristi.
Unu n-am vazut cand s-a amanat pana la neaprobare a Legilor fundamentale EDUCATIE, si celelalte de baza.
M-am lamurit cu totii. Forza Base, macar tu esti din esalonu doi!:)))))))
N-am crezut veci ca Silviu Brucan o sa aibe dreptate: ca inca 20 de ani ne trebe sa-l inlaturam pe Ilici si inca se joaca...
Nu mai zic de esalonu doi, reprezentat de Base, inca 20 de ani, pana sa vina in fata partide ca Partidu Verde in prim plan si care sa vorbeasca la obiect.

Niciun comentariu: